gis2024-tytul

22 października 2024, Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva

„Green Industry Summit” to wyjątkowa konferencja, będąca platformą wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji na temat zrównoważonego rozwoju przemysłu. Podczas tegorocznej edycji omówimy kluczowe tematy: innowacyjne rozwiązania w zakresie zarządzania zasobami i odpadami w przemyśle, najnowsze trendy i technologie zmniejszające ślad węglowy, konkretne strategie i kroki do osiągnięcia zeroemisyjności w przemyśle, zrównoważony łańcuch wartości produktów oraz zielona energia i finansowanie dla sektora przemysłowego. Zwieńczeniem wydarzenia będzie gala wręczenia „Diamentów Zielonego Przemysłu”, którymi uhonorowani zostaną pionierzy innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań w sektorze przemysłowym. Konkurs ma na celu promowanie firm oraz osób, które przyczyniają się do zielonej transformacji i zrównoważonego rozwoju przemysłu.

PROGRAM

KONFERENCJA

09:30

Rejestracja Gości

10:00

Otwarcie Konferencji

10:10

Wystąpienie inauguracyjne: Paweł Ścigalski – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Jakości Powietrza, Urząd Miasta Krakowa 

10:15

Wystąpienie: Bartosz Osiadło – Doradca Zarządu, Broker Consulting Partners Polska 

„Przestój działalności po szkodzie – jak się zabezpieczyć”

10:30

Panel 1: Neutralność klimatyczna w produkcji i logistyce

  • Jakie są koszty wdrażania GOZ w przemyśle? Główne wyzwania i przeszkody z jakimi boryka się przemysł na drodze do zeroemisyjności?
  • Automatyzacja i digitalizacja procesów produkcyjnych. Jak wykorzystać IoT, big data i sztuczną inteligencję dla wsparcia dekarbonizacji?
  • Optymalizacja łańcucha dostaw. Jak minimalizować wpływ działalności logistycznej na środowisko?
  • Kompensacja emisji CO₂. Czy offsetowanie emisji to rozwiązanie przejściowe, czy stały element polityki klimatycznej firm?
  • Zrównoważone budynki magazynowe i centra dystrybucji. Jak projektować i budować magazyny zgodnie z normami certyfikacji ekologicznej?

11:30

Przerwa networkingowa

12:00

Wystąpienie: Michał Sosiński – Head of Marketing, SmartLunch 

„Oszczędności i ekologia w fabryce. Efektywność procesu żywienia poprzez wdrożenie naczyń wielokrotnego użytku.”

12:15

Panel 2: Zielona energia dla przemysłu

  • Zielona energia jako kluczowy element transformacji przemysłu, pozwalający na redukcję emisji gazów cieplarnianych. Jaki potencjał ma przemysł do wdrożenia OZE?

  • Zarządzanie energią – na ile energooszczędne technologie i wdrożenie zaawansowanych systemów zarządzania energią (EMS) mogą zoptymalizować efektywność energetyczną?

  • Integracja OZE w krajowej sieci energetycznej. Znaczenie nowoczesnych rozwiązań magazynowania energii oraz rola energetyki konwencjonalnej w przejściowym modelu miksu energetycznego.

  • Oszczędność energii poprzez efektywne wykorzystanie zasobów – recykling i ponowne użycie wody jako sposób na zmniejszenie poboru energii w procesach produkcyjnych.

13:15

Przerwa lunchowa 

14:15

Panel 3: Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta 

  • W jakim stopniu kluczowe regulacje (ROP, PPWR, UN Plastic Treaty) mogą zmniejszyć negatywny wpływ sektora biznesu na środowisko? Jakie obszary tych zmian można uznać za kluczowe?

  • Jakie działania podejmuje już dziś biznes, aby przygotować się na nadchodzące regulacje? Przykłady ciekawych projektów.

  • Jakie znaczenie ma szerszy kontekst regulacji ESG, w tym raportowania, na wyzwania dla biznesu? Czy to szansa czy raczej wyzwanie?

  • Jak w tym nowym otoczeniu budować konkurencyjność polskiego sektora biznesu? Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę? Jakie działania są potrzebne?

15:15

Przerwa networkingowa

15:40

Panel 4: Okrągły stół polskiego przemysłu – Debata liderów branży

  • Co napędza polski przemysł? Innowacje, wykwalifikowane kadry i automatyzacja jako podstawa budowy przewagi konkurencyjnej. Droga do Przemysłu 5.0.

  • Zielona transformacja sektora przemysłowego – proces dekarbonizacji, wykorzystanie OZE, dostosowanie do wymogów regulacyjnych. Na jakim jesteśmy etapie?

  • Inflacja, wzrost kosztów wynagrodzeń i produkcji, spadek konsumpcji, cyfrowe zagrożenia – bieżące wyzwania, którym należy sprostać. Jakie systemowe reformy są konieczne? Formy pomocy ze strony państwa.

  • Rola instytucji finansowych i inwestorów w pobudzaniu zielonej transformacji przemysłu. Jakie formy wsparcia oferują i czy wkrótce kapitał dostępny będzie wyłącznie dla zrównoważonych projektów?

  • Rozwój czy stagnacja? Obecna kondycja polskiego sektora przemysłowego, perspektywy na przyszłość oraz kluczowe uwarunkowania skutecznej rywalizacji na międzynarodowych rynkach.

  • Aspekty zrównoważonego rozwoju i raportowania ESG w kontekście współpracy z dostawcami. Jak partnerzy biznesowi wpływają na elementy łańcucha dostaw?

WIECZORNA GALA „DIAMENTY ZIELONEGO PRZEMYSŁU”

19:30

Rejestracja na Galę i Networking Cocktail

20:15

Uroczyste Otwarcie Gali z udziałem Rektora Politechniki Krakowskiej, prof. dr hab. inż. Andrzeja Szaraty

20:25

Ceremonia wręczenia nagród

21:40

Wieczorny bankiet 

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie


Wydarzenie towarzyszące „Before Party” by Nowy Styl
(dla Partnerów i firm członkowskich Executive Club lub na specjalne zaproszenie).

21 października o godz. 19:00

Office Inspiration Centre – Nowy Styl przy ul. Eljasza-Radzikowskiego 182 w Krakowie.

PROGRAM

19:00

Rejestracja gości i welcome drink

19:35

Powitanie gości

19:40

Prezentacja: Adam Krzanowski – Prezes Zarządu, Nowy Styl

19:50

Prezentacja: Ireneusz Borowski – Country Manager Poland, Dassault Systèmes 

„Ekosystemy biznesowe – szansa czy zagrożenie?”

20:00

Kolacja, zwiedzanie showroom’u Nowego Stylu oraz wieczór networkingowy

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie

Prelegenci

PANEL 1: Neutralność klimatyczna w produkcji i logistyce

dr inż. Marcin Chełkowski

dr inż. Marcin Chełkowski

Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University, Prezes Zarządu, IVW Polska, Członek Zarządu Krajowej Izby Gospodarki Odpadami

dr inż. Marcin Chełkowski, prezes zarządu firmy doradczej IVW Polska oraz członek zarządu Krajowej Izby Gospodarki Odpadami. Z wykształcenia jest inżynierem budownictwa oraz doktorem nauk ekonomicznych, od 30 lat związanym z gospodarką odpadami. Na początku kariery zawodowej pracował w niemieckich firmach związanych z gospodarką odpadami. Był wiceprezesem i prezesem zarządu Tatrzańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego TESKO Sp. z o.o. w Zakopanem. Od roku 2005 zajmuje się doradztwem w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi i projektowaniem zakładów gospodarki odpadami, w latach 2005-2010 i od roku 2018 w firmie IVW Polska, natomiast w latach 2010-2018 w brytyjskiej firmie inżynierskiej ARUP. Wykładowca akademicki w zakresie gospodarki odpadami (Politechnika Krakowska, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University). Współautor monografii z zakresu gospodarowania odpadami, autor licznych artykułów w czasopismach branżowych. Członek Krajowej Izby Gospodarki Odpadami i Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Posiada uprawnienia zawodowe w gospodarce odpadami dla zakresów kierowania składowiskami oraz kierowania spalarniami odpadów oraz uprawnienia budowlane.

Wojciech Homik

Wojciech Homik

Członek Zarządu,
Layher

Tomasz Jeleń

Tomasz Jeleń

Chief Commercial Officer,
Rohlig SUUS Logistics

Ekspert do spraw logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Doświadczony menadżer. W SUUSie od 13 lat odpowiada za dział sprzedaży. Z branżą TSL związany od 2004 roku. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Łukasz Marcinkiewicz

Łukasz Marcinkiewicz

Country Manager Poland,
Hill International

Inżynier i menadżer budownictwa z 20 letnim doświadczeniem w realizacji projektów budowlanych zarówno po stronie projektanta, wykonawcy jak i inwestora zastępczego. Posiada przekrojową wiedzę i doświadczenie z obszaru zarządzania przedsiębiorstwami, programami i projektami. W swojej karierze piastował role kierownicze i dyrektorskie w spółkach z obszaru projektowania, produkcji i dostaw materiałów budowlanych, generalnego wykonawstwa a obecnie w obszarze zarządzania projektami. W spółce Hill International odpowiedzalny jest za polski oddział firmy oraz operacyjną działalność na terenie Czech.

Paweł Nowak

Paweł Nowak

Prezes,
Goodvalley

W branży mięsnej pracuje od 1996r., a od 2005 r. w zespole Goodvalley. Zdobywał doświadczenia na różnych stanowiskach: zarówno jako specjalista w technologii mięsa, jak i osoba zarządzająca zespołami ludzkimi. Doświadczenie i wiedzę praktyczną dopełnia wykształcenie- Jest absolwentem wydziału Technologii Żywności na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, ukończył także studia MBA Executive na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie. Jako Prezes Goodvalley jest odpowiedzialny za działalność firmy. Z racji wykształcenia i doświadczenia wspomaga obszary produkcyjne, z racji zainteresowań i zdobywanych kompetencji, rozwija firmę w sferze komercyjnej: sprzedaży i marketingu. Jest pasjonatem mięsa, jego wykorzystania kulinarnego i żywieniowego ( w 2002 roku uzyskał prestiżowy tytuł Technologa roku), psychologii z zakresu zarządzania zespołami ludzkimi i pracy z ludźmi, interesuje się również szeroko pojętym marketingiem i łańcuchem zjawisk stojących za konsumenckimi procesami decyzyjnymi.

Bogdan Pilch

Bogdan Pilch

Dyrektor Generalny,
Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska

Bogdan Pilch – Menedżer z długoletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych w polskich i zagranicznych firmach sektora energetycznego (PGE Energia Odnawialna - Prezes, GDF SUEZ - Wiceprezes), gazowego (Gaz de France Polska - Prezes, Statoil Polska - Dyrektor), produkcyjnego (H. Cegielski Poznań - Prezes), finansów (Biuro Maklerskie Magnus - Prezes). Doświadczenie w zarządzaniu, przygotowywaniu strategii rozwoju i projektów inwestycyjnych dla wielu firm. Udział w realizacji projektów inwestycyjnych w energetyce konwencjonalnej i odnawialnej, uwzględniających pozyskanie finasowania dla tych projektów. Wiedza i umiejętność współpracy z władzami i samorządem oraz instytucjami z otoczenia biznesowego. Duże doświadczenie we współpracy z mediami oraz czynny udział w konferencjach, kongresach i seminariach.

Marcin Ujejski

Marcin Ujejski

Prezes Zarządu,
BeLeaf

Prezes spółki notowanej na NewConnet - BeLeaf S.A., generalnego wykonawcy Lasów Przemysłowych na rzecz redukcji śladu węglowego. Autor książki "Matematyczny wzór na sukces" i publikacji "Był las nie było nas, będzie las nie będzie nas". Główny akcjonariusz i prezes spółki Blue Timber S.A.

PANEL 2: Zielona energia dla przemysłu

Prof. dr hab. inż. Waldemar Kamrat

Prof. dr hab. inż. Waldemar Kamrat

Dyrektor Centrum Energetyki Jądrowej PG, Profesor,
Katedra Elektroenergetyki Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Politechnika Gdańska

Waldemar Kamrat – profesor tytularny, Prorektor ds. Kształcenia i Rozwoju Politechniki Gdańskiej (kadencja: 2008–2012). Aktualnie Dyrektor Centrum Energetyki Jądrowej Politechniki Gdańskiej i profesor w Katedrze Elektroenergetyki /Wydział Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej (1977 r.) oraz Wydziału Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego(1982 r.). Dyrektor Generalny Górnictwa III –go stopnia . Ukończył również studia specjalistyczne w zakresie polityki i efektywności energetycznej w USA, uzyskując w roku 1996 Certificate of the Institute for Young Investigators in Energy Efficiency – Berkeley/Washinghton DC. Jego pasją naukową jest rozwój energetyki i jej możliwości stymulowania rozwoju gospodarki. Specjalista ds. energetyki kompleksowej, łączącej w sobie trzy pojęcia - elektroenergetyki, ciepłownictwa i gazownictwa. Od ponad 40 lat związany z Politechniką Gdańską, ale równolegle przez wiele lat pracował w przemyśle na stanowiskach kierowniczych, budując obiekty energetyczne (w kraju i zagranicą). Pełnił szereg najwyższych stanowisk kierowniczych w przemyśle, szczególnie energetycznym( w zarządach i radach nadzorczych dużych firm energetycznych. Autor 4 monografii i ok. 250 publikacji i opracowań naukowych w zakresie elektroenergetyki i gospodarki energetycznej.

Tomasz Burzyński

Tomasz Burzyński

Prezes Zarządu,
Ekoenergia

Tomasz Burzyński realizuje projekty OZE od 2017 r. Doświadczenie swoje zdobył w następujących obszarach: deweloper projektów fotowoltaicznych, zabezpieczanie finansowania projektów OZE w formule project finance. • deweloper 22 projektów fotowoltaicznych od fazy przygotowania do fazy RTB („ready to build”), • moc zrealizowanych projektów: łączna moc zainstalowanych projektów wynosi 223 MW, • typ projektu w zależności od rodzaju finansowania: 4 projekty aukcyjne, 1 projekt z dotacją, 10 projektów z kontraktem PPA, 7 projektów z rynkową sprzedażą energii, • termin rozpoczęcia produkcji: pierwsza zbudowana elektrownia uzyskała koncesję w 2018 r. • koszt projektów: wartość przygotowanych projektów to 33,5 mln €, nakłady budowlane na wszystkie projekty to 669 mln PLN,

Grzegorz Dabiach

Grzegorz Dabiach

Dyrektor ds. sprzedaży,
Apator Rector

Grzegorz Dabiach - Dyrektor ds. Sprzedaży w Apator Rector. Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług finansowych oraz w branży elektrotechnicznej oraz usług IT. Specjalista w kontraktowaniu zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla sektora infrastrukturalnego, samorządowego oraz biznesowego. Od lat koncentruje się na promowaniu i implementacji rozwiązań związanych z efektywnością energetyczną na rynku B2B oraz zrównoważonym rozwojem miast.

Dariusz Jasak

Dariusz Jasak

Prezes Zarządu,
Seen Technologie

Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania obrazów medycznych w University Hospital College w Londynie. Od 1991 związany z Siemens Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży w Biurze Medycyny , a następnie Dyrektora Branży Industrial Solutions & Services. Odpowiedzialny za stworzenie oferty i potencjału wykonawczego „pod-klucz” rozwiązań Siemens dla przemysłu. W roku 2009 obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Veolia Water Technologies Sp. zo.o., będącej częścią francuskiego koncernu Veolia Environment. W roku 2019 pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy SEEN Technologie Sp. z o.o. lidera na rynku uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w Polsce.

Michał Orłowski

Michał Orłowski

Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Majątkiem i Rozwoju,
TAURON Polska Energia

Wiceprezes Zarządu TAURON Polska Energia ds. Zarządzania Majątkiem i Rozwoju Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku zarządzanie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku finanse i rachunkowość spółek. Posiada tytuł CFA (Chartered Financial Analyst). Od ponad 10 lat związany z sektorem energetycznym. Posiada bogate doświadczenie m. in. w zakresie przygotowywania strategii biznesowych, oceny projektów inwestycyjnych i rozwojowych, procesach fuzji i przejęć, due diligence, a także tworzenia biznesplanów dla wielu firm z Europy Środkowej oraz Bliskiego Wschodu.

Piotr Ostaszewski

Piotr Ostaszewski

Prezes Zarządu,
Ekovoltis

Piotr Ostaszewski od ponad 12 lat jest związany z branżą energetyczną. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu dużymi firmami produkcyjnymi i handlowymi. Od 2013 roku pełnił funkcję CEO w Energii dla Firm, gdzie z sukcesem zwiększył bazę klientów do 44 000 oraz rozwinął wysoko wydajny zespół sprzedażowy. Jako Członek Zarządu w Respect Energy S.A., aktywnie przyczyniał się do rozwoju firmy na rynku energii odnawialnej. Piotr ukończył kierunek Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Jego pasją jest implementacja innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które wspierają optymalizację procesów, zwiększają efektywność operacyjną oraz umożliwiają bardziej precyzyjne monitorowanie i zarządzanie.

Katarzyna Pluta

Katarzyna Pluta

Dyrektor ds. Marketingu i PR, Armatura Kraków

W życiu i w KFA Armatura zaangażowana w promowanie eko działań. Zainicjowała i poprowadziła projekt wydania pierwszego (i kolejnych) w ponad stuletniej historii firmy raportu zrównoważonego rozwoju. Działania CSR-owe są z nią od czasów studiów: pracę magisterską „Społeczna odpowiedzialność biznesu. Strategia działań w sektorze MSP.” obroniła w 2006 roku na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na co dzień bliska jest jej filozofia less waste, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Z marką KFA Armatura mocno działa w obszarze edukacji ekologicznej, także wśród najmłodszych.

PANEL 3: Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Małgorzata Greszta

Małgorzata Greszta

Partnerka Zarządzająca,
CSR Consulting

Partnerka Zarządzająca CSR Consulting, ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju i Agendy 2030 - zawodowo związana z tematem od blisko 25 lat. Znalazła się na liście 25 polskich liderek zrównoważonego rozwoju ogłoszonej przez ForbesWomen. Posiada ogromne doświadczenie w tworzeniu strategii i budowania kontekstu biznesowego dla aktywności ESG firm w Polsce. Pomysłodawczyni Kampanii 17 Celów i entuzjastka wspólnych projektów biznesu na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju. Inicjatorka Polskiego Paktu Plastikowego. Propagatorka nowych trendów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Uwielbia nowe modele i rozwiązania systemowe.

Damian Michalak

Damian Michalak

Doradca Zarządu,
Emka

Studiował Socjologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynał w branży FMCG, a następnie zdobywał doświadczenie w sektorze bankowym, gdzie przez wiele lat pracował w CitiBanku. Z pasją prowadził szkolenia, warsztaty oraz coaching, zarządzał zespołami doradców klienta oraz realizatorów. Kierował wieloma placówkami bankowymi oraz biurem sprzedaży w departamencie klientów detalicznych. Rozwijał ogólnopolską sieć sprzedaży związaną ze środkami pomocowymi z Unii Europejskiej. Praktyk, który umiejętnie porusza się w polu zarządzania zasobami ludzkimi. Przez wiele lat aktywnie tworzył i rozwijał sieć zrzeszającą pośredników finansowych, rozszerzając w ten sposób kanały sprzedaży w bankach. W ostatnich latach zaangażowany w optymalizację oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z obszaru zarządzania gospodarką odpadami. Obecnie jest jedną z osób odpowiedzialnych za wdrożenie innowacyjnego Ogólnopolskiego Programu Zbiórki UCO z gospodarstw domowych.

Michał Mikołajczyk

Michał Mikołajczyk

Prokurent, Dyrektor ds. sprzedaży i relacji zewnętrznych,
Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań

Michał Mikołajczyk – prawnik, wolontariusz i pracownik Polskiego i Międzynarodowego Czerwonego Krzyża, studia podyplomowe w zakresie CSR na Akademii L. Koźmińskiego. Od 2004 roku związany z Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A. Autor wielu projektów i akcji promujących segregację odpadów i świadome zakupy np. ogólnopolskiej kampanii „Dzień bez Śmiecenia”. Organizator przedsięwzięć z zakresu „zielonego CSR-u” prowadzonych wspólnie przez przedsiębiorców, samorząd, firmy gospodarki odpadami, organizacje pozarządowe. Od 2009 roku dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, od 2014 prokurent. Uczestnik prac nad Circural Economy Package prowadzonych przez BusinessEurope w Brukseli oraz nad koncepcją gospodarowania opakowaniami i odpadami opakowaniowymi w Polsce. Prelegent i panelista licznych konferencji i seminariów dotyczących m.in. Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta i Agendy ONZ 2030.

Bartosz Osiadło

Bartosz Osiadło

Doradca Zarządu,
Broker Consulting Partners Polska

Łukasz Sadowski

Łukasz Sadowski

Global Business Development Manager,
Greiner Packaging

Łukasz Sadowski, Magister Inżynier Informatyki, ukończył również studia podyplomowe z Zarządzania Sprzedażą na SGH w Warszawie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B produktów i usług. Od 12 lat pracuje w Greiner Assistec jako Global Business Development Manager, specjalizując się w produkcji części plastikowych, z naciskiem na branżę AGD. Doświadczony lider w budowaniu relacji biznesowych, znany ze swojej otwartości i nowoczesnego podejścia do rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych.

Dr inż. Beata Waszczyłko-Miłkowska

Dr inż. Beata Waszczyłko-Miłkowska

Kierownik Zakładu Monitoringu i Prognozowania w Gospodarce Odpadami,
IOŚ-PIB

Dr inż. w dziedzinie nauk inżynieryjno technicznych w dyscyplinie inżynieria środowiskowa, górnictwo i energetyka. Od 20 lat związana zawodowo z gospodarką odpadami. Zainteresowania naukowe dotyczą zagadnień związanych z gospodarowaniem produktami i odpadami. Autor wiodący i współautor publikacji w czasopismach znajdującym się w bazie JCR oraz innych publikacjach Uniwersyteckich. Jest autorem wielu doniesień konferencyjnych, wystąpień panelowych i forum dyskusyjnych. Autor metodyk i kierownik wielu projektów związanych z gospodarką produktami i odpadami, GOZ czy legislacją prawną. Zawodowo związana z IOŚ-PIB, pełni funkcję kierowniczą Ośrodka Zrównoważonego Rozwoju.

PANEL 4: Okrągły stół polskiego przemysłu – Debata liderów branży 

Michał Brzozowski

Michał Brzozowski

CEO,
Metroplan Polska

CEO w Metroplan Polska Sp. z o.o., Wrocław Posiada szerokie doświadczenie w realizacji dużych, międzynarodowych projektów przemysłowych, zwłaszcza w zakresie rozwoju nowych lokalizacji, consultingu logistycznego, planowania i projektowania nowej infrastruktury produkcyjno-logistycznej, optymalizacji kosztów oraz kompleksowego zarządzania projektem. Zainteresowany wdrażaniem nowych strategii zarządzania i struktur organizacyjnych, a także negocjacjami i radzeniem sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami, w których znalezienie nowych rozwiązań wymaga opracowania innowacyjnych sposobów podejścia i procedur. Zarządzał wieloma dużymi projektami na trzech kontynentach - w Europie, Ameryce i Azji, spotykając się z ogromnym zadowoleniem klientów. Odpowiada również za kierowanie zespołem architektów, inżynierów i konsultantów budownictwa oraz logistyki w polskim oddziale Metroplan Group w dwóch biurach, we Wrocławiu i w Warszawie. Absolwent Logistyki na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej.

Ireneusz Borowski

Ireneusz Borowski

Country Manager Poland,
Dassault Systèmes

Ireneusz Borowski od lipca 2019 roku pełni funkcję Country Managera w Dassault Systèmes. Na tym stanowisku odpowiada za wzmocnienie lokalnej obecności i rozszerzenie pozycji rynkowej Dassault Systèmes w Polsce. Ireneusz Borowski dołączył do Dassault Systèmes w 2008 roku i do tej pory, piastując stanowisko Senior Managera Sales & Business Development Eastern Europe, przygotowywał plany rozwoju biznesu dla Polski, Czech, Słowacji, Węgier i zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej. Wcześniej, na stanowisku Senior Sales Manager w Europie Wschodniej, Partner Success Management EUROCENTRAL, kierował sprzedażą w kanałach pośrednich. Ireneusz Borowski rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w AutoR KSI, następnie pracował jako Account Manager i Special Program Manager w CNS Solutions. W 2000 roku dołączył do Premium Technology jako Product Manager i przez kolejne 8 lat był zaangażowany na różnych poziomach zarządzania. Ireneusz Borowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, posiada dyplom w zakresie inżynierii pojazdów i maszyn ciężkich.

Krzysztof Busz

Krzysztof Busz

Pełnomocnik Zarządu ds. ESG, Dyrektor ESG i Compliance,
Grupa IMPEL

Ekspert z zakresu ESG i compliance. Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem pracy w spółkach giełdowych oraz mniejszych organizacjach. Jest compliance officerem (ACO), biegłym ds. identyfikacji, wykrywania i zapobiegania przestępstwom gospodarczym i korupcji, audytorem wewnętrznym systemu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2017-06 oraz Inspektorem Danych Osobowych. Jest Członkiem Zarządu w Izbie Gospodarczej Europy Środkowej oraz Członkiem założycielem w Stowarzyszeniu Praktycy Compliance. Z wykształcenia ekonomista. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studia podyplomowe w Szkole Wyższej Handlowej w Warszawie.

Janusz Komurkiewicz

Janusz Komurkiewicz

Członek Zarządu ds. Marketingu,
FAKRO

Absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu. Po studiach pracował jako inżynier w firmie POLGRAPH w Nowym Sączu, a od 1994 r. zatrudniony jest w firmie FAKRO. Należy do ścisłego zespołu jej twórców. Zaczynał jako kierownik działu Promocji i Reklamy, a w 2008 r. został Dyrektorem Marketingu Polska. Obecnie jest członkiem Zarządu FAKRO sp. z o.o. Obecnie jest też powołanym przez ministra nadzorującego członkiem Rady Naukowej Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie. Od 2008 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Związku Polskie Okna i Drzwi - organizacji zrzeszającej producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej. Dzięki wspólnym staraniom firmy FAKRO oraz Związku Polskie Okna i Drzwi pod kierownictwem Prezesa Janusz Komurkiewicz, branża stolarki budowlanej uznana została za polską specjalność eksportową i była objęta specjalnym programem Ministerstwa Gospodarki - Branżowym Programem Promocji. Prywatnie zapalony narciarz i żeglarz. Swoje pasje sportowe realizuje również w działalności firmowej. W ramach marketingowej działalności firmy FAKRO był organizatorem m.in. Narciarskich Mistrzostw Polski Branży Budowlanej, Narciarskich Mistrzostw Świata Dekarzy oraz Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w Żeglarstwie Morskim.

Monika Krupa-Leończyk

Monika Krupa-Leończyk

Zastępca Dyrektora,
Departament Analiz Gospodarczych, Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Piotr Maciak

Piotr Maciak

Prezes Zarządu, Nordkalk, Członek Zarządu Grupy Nordkalk odpowiedzialny za Region Centralnej Europy

Prezes Zarządu Nordkalk Sp. z o.o. i Członek zarządu Grupy Nordkalk odpowiedzialny za Region Centralnej Europy Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej Od 1991 roku pracuje na stanowiskach kierowniczych w obszarze sprzedaży i zarządzania w dużych międzynarodowych firmach, głownie w segmencie materiałów budowlanych. W Nordkalk pracuje od 14 lat, w tym od 12 lat zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu Nordkalk Sp. o.o. Od 2019 roku pełni obowiązki v-ce prezesa grupy Nordkalk odpowiedzialnego za region Europy Centralnej.

Wystąpienia

Bartosz Osiadło

Bartosz Osiadło

Doradca Zarządu,
Broker Consulting Partners Polska

Michał Sosiński

Michał Sosiński

Head of Marketing,
SmartLunch

Absolwent programu MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ze sprzedażą i marketingiem związany od ponad 20 lat, czego efektem jest udział w ponad 100 projektach zrealizowanych dla sektora IT, TSL, e-commerce i ubezpieczeń. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami marketingu i sprzedaży, controllingu oraz wdrażaniu systemów pomiaru efektywności procesów koncentrujących się na kliencie. Większość projektów, które zrealizował dotyczyła firm i usług technologicznych działających w modelu SaaS.

Paweł Ścigalski

Paweł Ścigalski

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Jakości Powietrza, Urząd Miasta Krakowa

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska ukończył na Politechnice Krakowskiej. W 2017 roku uzyskał dyplom z zarządzania przedsiębiorstwem (MBA), a w roku 2020 został absolwentem studiów MBA in Community Management na Uniwersytecie Ekonomicznym. Współautor miejskich projektów uchwał antysmogowych, wspierał działania na rzecz zrównoważonego transportu w oparciu o infrastrukturę rowerową. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, instytucjami promującymi walkę o czyste powietrze. Stypendysta Międzynarodowego Programu Liderów (IVLP) organizowanego przez Departament Stanu Stanów Zjednoczonych w temacie najlepszych praktyk w zakresie poprawy jakości powietrza.

Diamenty zielonego przemysłu

Diamenty Zielonego Przemysłu to prestiżowe statuetki mające na celu uhonorowanie tych spółek i przedsiębiorców, którzy w sposób szczególny wyróżnili się na polskiej scenie przemysłowej i osiągnęli sukces w nowej rzeczywistości gospodarczej. Ideą Diamentów jest promowanie najnowszych i innowacyjnych technologii poprzez nagrodzenie reprezentantów biznesu wdrażających aktualne trendy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora przemysłowego.

Lokalizacja

Relacje z Konferencji

Kontakt

Współpraca Partnerska/Konferencje:

Aleksandra Łysiak
aleksandra.lysiak@executiveclub.pl
tel: +48 504-296-185

Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Joanna Wakulińska
joanna.wakulinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046

Uczestnictwo:

Angelika Pius
angelika.pius@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450

Media i Patronaty:

Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577

Organizacja konferencji:

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046